مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-18اجتماعي

فارس من| چرا نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعلام نمی شود؟


این روزها از اعلام نتایج اولیه و ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری، هفته ها می گذرد و پذیرفته شدگان مرحله اول که تعداد 59 هزار نفر هستند، در انتظار نتایج نهایی آزمون هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اولین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 به جذب آموزگار اختصاص داشت که روز جمعه 8 اردیبهشت برگزار شد و 534 هزار و 404 نفر به رقابت پرداختند.

بر اساس این آزمون قرار بود 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری در مدارس کشور جذب شوند که شامل 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2332 آموزگار استثنایی و 992 آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی است.

حالا از اعلام نتایج اولیه و ارزیابی تکمیلی آن، هفته ها می گذرد و پذیرفته شدگان مرحله اول که تعداد 59 هزار نفر هستند، در انتظار نتایج نهایی آزمون هستند.

  سجاد صدیقی مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش نهم مرداد امسال گفت: اما از اعلام نتایج آزمون خبری نشد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور 12 شهریور در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری گفت: هر زمان نتایج ارزیابی و مصاحبه داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزگاری شرکت کرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود، یک هفته کاری پس از آن نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد ؛ بر اساس گفته های این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعلام نمی شود؟

فارس من| چرا نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعلام نمی شود؟